20 Eylül 2017

The Square Comics

20 Eylül 2017
The Square Comics adlı karikatür sayfasından derlediğim ve çevirdiğim karikatürleri aşağıda bulacaksınız. Her ne kadar Facebook üzerinen yayınlansa da, ilkin Webtoon adlı uygulamada görmüştüm bu karikatürleri. Ürün reklamı yapmak gibi olmasın, ancak yarım yıldır düzenli olarak bu uygulamadan karikatür ve çizgi roman okuyorum ve bu işlere ilgisi olan herkese gönül rahatlığıyla tavsiye ediyorum uygulamayı.

The Square Comics'i neden seçip çevirdiğimi söylemek gerekirse, aslında öyle çok komik oldukları için değil, genelde yapılan şakaları ve çizerin mizah anlayışını tatlı bulduğum ve doğrusu baloncuklarını temizleme işi kolay olduğundan -çünkü oldukça basitler- bunu seçtim, hatta aslında seçmiştim. Zira bu karikatürleri teker teker aylar önce Twitter'da çevirip paylaşmıştım, ancak tembel olduğum için bloga daha yeni -ama toplu biçimde- şimdi aktarıyorum.

Umarım siz de eğlenceli bulursunuz.

























0 yorum var:

Yorum Gönder

 
Sağlıcakla kalmanızı dilerim.